تولدم مبارک

خرید بک لینک
فردا به دنيا ميام. خيلي خيلي جمله مسخره ايه! يه بار معنايي عجيبي داره که آدمو به خنده ميندازه. اما عين حقيقته. خوشحالم؟ از اينکه زنده ام و کلي نعمت دورمه خيلي خوشحالم و شکرگذار.

بعد از اينکه شيدا وزنشو کم کرد؛ دو روز تموم کارم فقط گريه بود وقتي چشمه اشکم خشک شد ديدم نميتونم برم تو لاک افسردگي چون من مسئول گلام هستم و نميتونم بشينم و بسپرمشون به دست روزگاري که خودمم نميدونم ميخواد چه جوري باهامون رفتار کنه. نهايتا به اين نتيجه رسيدم که آينده چه خوب و چه بد دست من نيست و من تنها کاري که ميتونم بکنم ساختنه. نه سوختن و ساختن که فقط ساختن! دستمو گرفتم به زانوم و پا شدم.

به طرز هولناکي بيحسم و تنها حسي که دارم ترسه اما همين ترس هشيار نگهم ميداره. باعث ميشه حرکت کنم. ميترسم اما زندگي همينه ديگه.

خدايا اگه مينالم نذار به پاي ناشکري که اگه تو هم بخواي مثه همه آدما باشي که خدا نيستي. تو ميدوني من فقط دلم ميخواد نازمو بکشي. من که نازخري جز تو ندارم. پس لطف کن و بهم اطمينان بده که غرغرامو ميذاري پاي ضعفم و نه نا شکري.

سال خيلي خيلي سختي بود اما اگه برگردم عقب باز حاضرم اين سالو پشت سر بگذارم. من يه دختر دارم که خيلي نازه. به سختياي خيلي خيلي زيادش مي ارزه. خيلي کارا هست که اگه برگردم عقب ديگه انجام نميدم اما مادر شدن با وجود همه سختياش به دلم ميشينه. بد جور. من نگاه بچه هام و لبخنداشونو به دنيا نميدم. من صداي بازيشون رو با کل دنيا عوض نميکنم. من برق صادق چشماي معصومشونو رو با کهکشانها عوض نميکنم. من جون ميدم براي جمله"مامان دوستت دارم" من همه زندگيمو ميدم براي يه سر فرفري کوچولو که خودشو توي سينه ام مخفي ميکنه تا نازشو بکشم.

خدايا مرسي. سال سختي بود اما من ناراضي نيستم. مرسي که دوستم داري و لطفا بازم دوستم داشته باش. من خيلي خيلي دوستت دارم خدا جونم. حالمو خوب کن. حال روحيمو. کنارم باش.تنهام نذار. دستتو بذار روي سرم و بهم اعتماد بده. تو تنها تکيه گاهمي.

پ ن: خدايا شکرت

پ ن2:سي سالم شده ها...سي سال.سه دهه از زندگيم رفت.

روزهاي من به روايتي ديگر...

ما را در سایت روزهاي من به روايتي ديگر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 15:39

صفحه بندی