حقیقت دردناکیه ولی زمان رو نمیشه به عقب برگردوند؛
می ایستی و به خودت میگی: " کاش این کارو نمیکردم"
اما دیگه نمیتونی کاری کنی...زمان گرفتن تصمیم درست از دست رفته...
یک هفته از تصمیم نادرست ما میگذره و سه تا خانواده درگیر کرونا شدن.
همسر من علایم نداشت و ما رفتیم مهمونی البته ما واقعا نمیدونستیم و از لحظه ای که علایم بروز کرد قرنطینه اش کردیم ولی امان از تصمیمات اشتباه، امان از زمان؛ امان از...
پ ن: خدایا تو بر ما ببخش خدایا تو خودت رحم کن
پ ن۲: مصداق کامل عجب غلطی کردیم!!!!
روزهاي من به روايتي ديگر...ما را در سایت روزهاي من به روايتي ديگر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78