چه طور ممکنه يکي آدم خوبي باشه و تو نتوني هيچ ايراد بزرگ شخصيتي ازش بگيري اما همون يکي آدم تو نباشه؟جفت خوبي نباشه...
بماند.
بچه ها خوبن. شيدا الان لبنيات و سفيده تخم مرغ نميخوره. دخترم راه ميره و به شدت دلبري بلده. پسرم بزرگ شده و من هر روز از حرفهاي جديدش شگفت زده ميشم. ديروز به راحتي معني همه علايم راهنمايي و رانندگي رو برام گفت و من و باباش رو حيرون کرد.
بچه هام همه دنيامن...به داشتنشون شکر...خدايا شکرت
روزهاي من به روايتي ديگر...ما را در سایت روزهاي من به روايتي ديگر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94