باد های بی محل!!!

خرید بک لینک
خوابم میاد؛ در واقع تا بیهوشی فاصله ای ندارم اما باد میاد...باد شدید...نگرانم...نگران آهنهای کاملا جوش نداده ی خونه در حال ساخت ِهمسایه مادرم...اگه بریزن چی؟ چرا الان باید باد بیاد؟!

پ ن: اوضاع کار بد نیست...اوضاع بچه ها و پرستار تقریبا خوبه

پ ن۲: زندگی ادامه داره

پ ن۳: چه قدر ابعاد وجودی ادمها در برابر زندگی کوچیکه

پ ن۴: عدم چه شکلیه؟ درد داره؟

پ ن۵:زده به سرم؟!

پ ن۶: خدایا شکرت

روزهاي من به روايتي ديگر...

ما را در سایت روزهاي من به روايتي ديگر دنبال می‌کنید

برچسب: باد,های,محل, نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:28

صفحه بندی