روزهاي من به روايتي ديگر

متن مرتبط با «نميخواددرد» در سایت روزهاي من به روايتي ديگر نوشته شده است

نوشتن از زنها مناسبت نميخواد...درد ميخواد!

  • نیلوبلاگ

    از زن بودن بدم مياد، از ضعيف بودن، از تو سري خور بودن وxa0از حساب پس دادن بابت همه چيزهاي شخصي مثه پوشش و رفتار به يکي که خودش آزاده هر کاري ميخواد بکنه متنفرم...من اينجوري بار نيومدم، کسي براي من تعيين تکليف نکرده...من از ضعيف بودن متنفرم...من از اينکه يکي داد بزنه تا آرومم کنه حالم بهم ميخوره، از اينکه يکي هميشه ازم طلبکار باشه بدم مياد...از اينکه... از صبح که پا ميشم اونقدر کار دارم و اونقدر مسيوليتهام سنگينه که بعضي اوقات خودم در عجبم که چه جوري از پس همه کارا بر ميام...من يه زنم...مسيوليت ي...

    ادامه مطلب