
دوستش دارم...نم نم بارون،نسیم خنک و بوی تازگی...بوی زندگی...بوی آغاز. من عاشق این روزهام...من عاشق این ماهم.حتی اگه روز اولش تمام برنامه ریزیهام به هم بریزه و مجبور بشم از مسافرت برگردم و تمام روز رو توی بهشت زهرا بگذرونم تا عزیزی رو به دست سرد خاک بسپرم. حتی با وجود آلرژی آزار دهنده شیدا و رژیم خیلی سخت خودم که گاهی نگه داشتنش واقعا سخت میشه...این روزها خیلی قشنگن. میدونم که موندنی نیستن.من عاشق فروردینم. عاشق شروع زندگی. عاشق محو شدن همه غصه ها تو زیبایی ناب طبیعت... خدایا من خوشبختم. من ازت م...
ادامه مطلب